joi, 11 august 2016

Oportunitatea de a lucra de acasa - intra in minunata lume a cartilor Usborne



Eu sunt Hermine, mama a doi baieti iar din luna mai 2016 am intrat in minunata lume a cartilor Usborne, ca si Organizator Independent Usborne.
                                                          Da stiu suna pompos :) 

Am aflat despre aceasta oportunitate de la o alta mamica minunata, iar ideea de a lucra cu carti mi s-a parut "wow". De cand eram mica imi placea la nebunie sa stau in librarie, sa simt mirosul cartilor. Acum in sfarsit am ocazia sa lucrez cu ele. 

Am investit 38 de lire +12 lire transportul, deci in total 50 de lire, insemnand costul pachetului de start. Pachetul continea carti si materiale promotionale destinate vanzarii. Singura conditie era ca in urmatoarele 3 luni sa achizitionez carti in valoare de 100 de lire. 
M-am ganidt ca oricum cartile sunt ceva educativ, am pus raul in fata si m-am gandit ca in cel mai rau caz raman cartile copiilor mei sau le fac cadou pentru copiii prietenilor mei. Deci nu am nimic de pierdut!


Am primit coletul prin curier si am descoperit ca aceste carti sunt fantastice  - copii mei le-au indragit din prima clipa. 


Calitatea lor este una deosebita iar ele promoveaza ideea de studiu prin joc, au o gramada de activitati interesante, culori atractive iar copii sunt pur si simplu atrasi de ele. Cu peste 2500 de titluri, ai de unde alege in functie de varsta si preocuparile fiecarui copil.

Am inceput in forta, dupa doar 2 zile de cand am primit coletul, am participat la primul meu targ. A fost o experienta minunata, unde am intalnit oameni frumosi, am socializat si  am vandut carti. Unii parinti erau interesati, altii nu, unii ziceau ca sunt scumpe, altii ca nu sunt scumpe pentru calitatea lor.
A fost un inceput bun, am castigat clienti, mi-am facut reclama si comenzile au inceput sa apara.

In paralel mi-am creat acest blog si o pagina de facebook unde promovez blogul si cartile editurii Usborn. A mai urmat un targ la o scoala.
In acest scurt timp care a trecut de la inscriere, am realizat multe lucruri. Eu sunt foarte multumita, pe langa carti pentru copii mei am inceput sa castig si bani.  Editura ofera foarte multe beneficii distribuitorilor ( reduceri, bonusuri), astfel poti sa iti creezi propria afacere cu o investitie minima.

Aceasta afacere este de tip MLM, in sensul ca pe langa banii castigati din reduceri si bonusuri, mai poti castiga si din construirea unei echipe. 

Daca te gandesti ca ai putea face aceasta munca de acasa, iti plac copii si cartile atunci nu ai nimic de pierdut. Experienta Usborne este una minunata. Cel mai mare castig pentru mine este bucuria copiilor cand descopera aceste carti si faptul ca m-a ajutat sa ma dezvolt, sa incerc lucruri noi, sa experimentez. Imbin utilul cu placutul iar biblioteca noastra s-a marit considerabil. 

Luna aceasta pachetul de start costa 38 lire(210 RON)  +12 lire ( 66 RON)  transportul si contine carti in valoare de 150 de lire. (825 RON) 
Mai multe despre cartile continute in pachetul de start gasesti in linkul de mai jos: 


Daca te inscrii si ti se potriveste - ai ocazia sa iti dezvolti o mica afacere, ai timp sa te bucuri alaturi de copii tai , ai ocazia sa te dezvolti. 

Daca te inscrii si nu ti se potriveste - ai investit o suma de bani in carti de calitate pentru copii tai. 

Daca vrei sa aflii mai multe despre aceasta activitate, despre cum sa te inscrii ca Oranizator Independet Usborne, poti sa imi scrii pe adresa de mail calatoriprintrecarti@yahoo.com sau pe pagina de facebook https://www.facebook.com/Calatoriprintrecarti/
Voi fi alaturi de tine si te voi insoti in aceasta calatorie minunata in lumea cartilor. 

O zi minunata, 

Hermine


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu